Kreiranje vektorske grafike – test za 7. razred
Rad sa tekstom – Test za 7. Razred
Резултат теста
1. Vektorsku grafiku grade različiti geometrijski elementi.

2. U programima za obradu vektorske grafike moguće je:
3. Vektorska grafika predstavlja način prikazivanja slike pomoću piksela.
4. U programu Inkscape moguće je promeniti redosled označenih objekata korišćenjem opcija iz menija Object.

5. Objekat možemo:
6. Prilikom prtiskom strelica na tastaturi objekat se pomera u željenom smeru za koliko piksela?
7. Ako kliknemo na dvostrane strelice u uglovima selektovanog objekta istovremeno menjamo i širinu i visinu objekta.
8. Objekte možemo da modifikujemo koristeći opciju:
9. Da bismo menjali broj uglova i dodavali nove čvorove neophodno je da objekte pretvorimo u putanje.
10. U programu Inkscape moguće je kreirati objekat uklapanjem jednog ili više postojećih objekata.
11. Načini kombinovanja mogu biti:
12. Selektovani objekat možemo kopirati sa tastature na sledeći način:
13. Selektovani objekat brišemo sa tastature uz pomoć kog tastera:

14. Proces kojim fotografiju/sliku pretvaramo u vektorski crtež, grafički format koji ne gubi kvalitet prilikom uvećavanja nazivamo:
15. Koristeći koju opciju možemo pretvoriti rastersku sliku u vektorsku sliku?
ШТА ЖЕЛИШ ДА УРАДИШ?
ВИДИ РЕЗУЛТАТЕ
ПОШАЉИ РЕЗУЛТАТЕ