„Scratch“ – Pozornica, likovi, položaj lika na pozornici – test za 5. razred
Резултат теста

1. Pozornica je mesto u okviru koga se program izvršava.
2. Pozornica je široka:
3. Pozornica je visoka:
4. Pozornica može da ima različite površine.
5. Pozornicu biramo pomoću opcije:

6. Pri pokretanju Scretch-a otvara se novi projekat sa pozornicom koja nema pozadinu i na kojoj je isti lik.

7. Lik se lako može promeniti.
8. Svaki novi projekat ima automatski zadat lik, a to je uvek maca koja je zaštitni znak Scratch-a.
9. Odabirom koje opcije dobijamo mogućnost da izaberemo lik koji želimo?
10. Pozornica je prostor u okviru koga se lik kreće.
11. Tačan položaj lika određuje se sa koje vrednosti:
12. Pomoću vrednosti x:

13. Pomoću vrednosti y:
14. Vrednosti x: i y: zavise od mesta na kome se lik nalazi.

15. Naredna dva bloka određuju kretanje lika. U kom pravcu se lik kreće?
16. Ako se lik nalazi na poziciji h: -120 i u: 120, u kom je to delu pozornice?
ШТА ЖЕЛИШ ДА УРАДИШ?
ВИДИ РЕЗУЛТАТЕ
ПОШАЉИ РЕЗУЛТАТЕ