Пивот 02 – тест
Резултат теста
1. Ако кликнемо на команду на слици, померићемо фигуру:
2. Repeat је енглеска реч која у преводу значи:
3. Алатка на слици служи за:

4. Ако притиснемо алатку за брисање, која фигура ће бити обрисана:

5. Клизач на слици служи за:

6. Команда (на енглеском) за додавање фигуре гласи:
7. Алатка на слици служи за:

8. Клизач на слици служи за:

9. Број на слици одређује:

10. Алатка на слици служи за:

11. Команда којом учитавамо постојећу фигуру је:
12. Команда за додавање позадине је:
13. Ако сачувано анимацију командом Save Animation As, она ће бити типа:
14. Ако извеземо анимацију (Export Animation) она ће бити типа:
15. Ако желимо да променимо димензије позадине, бираћемо (Мени - команда):
ШТА ЖЕЛИШ ДА УРАДИШ?
ВИДИ РЕЗУЛТАТЕ
ПОШАЉИ РЕЗУЛТАТЕ