Аутобиографија, Бранислав Нушић (Српски језик) – тест
Резултат теста


1. Којем књижевном роду припадају аутобиографије:
2. Ја сам Бранислав Нушић, писац "Аутобиографије":





3. Како су ђаци звали мрљу од мастила у својим писменим задацима:

4. Који је падеж аутобиографу задао највише мука:

5. Због једне именице и њеног облика у вокативу једнине писац аутобиографије је имао великих мука - о којој именици је реч:

6. Како је прота размишљао о падежима:

7. Којом се особином аутобиограф нарочито истицао током свог школовања:

8. Ко се незнањем падежа нарочито у одељењу обрукао:

9. Проучавајући граматику аутобиограф је дошао до сазнања да граматика има много:

10. За који глаголски облик писац мисли да је чисто женски:

11. Око којег дела граматике су се ђаци посебно мучили и чудили:

12. На који је начин професор објашњавао ученицима употребу запета:
13. Професор је објашњавао да се знак питања ставља на крају упитних реченица - шта о томе мисли аутобиограф:

14. Аутобиограф мисли да професори српског језика дају ученицима писмене задатке јер...

15. Тема једног писменог задатка гласила је:
ШТА ЖЕЛИШ ДА УРАДИШ?
ВИДИ РЕЗУЛТАТЕ
ПОШАЉИ РЕЗУЛТАТЕ