Други разред основне школе

Oстали разреди

Најновије вести

Са портала zelenaucionica.com
Образовање
4. новембар 2025.

Не, директор НИЈЕ врховни орган управљања школом. По ЗАКОНУ, он ОДГОВАРА родитељима и наставницима за свој рад. А они га могу РАЗРЕШИТИ

Већина грађана у Србији не познаје Закон о образовању и васпитању, те верује да директор школе доноси све кључне одлуке о једној школи и начину њеног рада. Анализа Закона открива сасвим другачију слику: постоји тело од девет људи које може РАЗРЕШИТИ директора, усвојити буџет и одредити правац развоја школе. Проблем је што мало ко зна […]

Вести
3. новембар 2025.

Ученици Ваљевске гимназије ступили у БЛОКАДУ школе

Ученици Ваљевске гимназије одлучили су да ступе у блокаду школе и позвали су суграђане да се окупе испред главног улаза. Како су поручили на друштвеним мрежама „време је истекло“, а да њихови захтеви нису испуњени. Подсетимо, они траже покретање дисциплинског поступка против в.д. директора Миле Иличић због сумње да је извршила вербално и психичко насиље […]

Вести
3. новембар 2025.

Није сваком место за катедром и у школи – потресна прича дечака ког су удаљили са заједничке фотографије одељења

Аутори и уредници телевизијске емисије „Важне ствари“ која се емитује на Првом програму Радио-телевизије Србије, објавили су на друштвеним мрежама исечак из епизоде која ће се емитовати у суботу у 14 часова. Снимак приказује дечака који говори водитељу да је био одбачен приликом школског сликања, када је друг рекао да он не треба да буде […]

Вести
3. новембар 2025.

Приведен тринаестогодишњак због питања које је поставио ChatGPT-ју

Тринаестогодишњи ученик једне школе на Флориди приведен је након што је на школском лаптопу поставио ChatGPT-ју питање: „Како да убијем друга усред часа?“ Школски сигурносни систем реаговао је у реалном времену, а полицајац задужен за безбедност кампуса одмах је интервенисао. Према локалној станици NBC WFLA, инцидент се догодио у граду DeLand, око сат времена северно […]

Вести
3. новембар 2025.

Станковић: ”Даћу понуду да се Пета гимназија деблокира, а да онда одмах распишемо конкурс за директора”

Професор Дејан Вук Станковић честитао је данас освајање пет олимпијских медаља ученицима Математичке гимназије и њиховим професорима који су, како је истакао, упркос ”нерегуларној школској години” показали да имамо талентовану и надарену децу која су у светском врху. ”Пет златних и сребрних медаља говоре саме за себе и та деца имају шансу да своје знање […]

Вести
3. новембар 2025.

”Због синоћних нереда поподне настава онлајн” – школа у близини Скупштине Србије прешла на онлајн наставу

Родитељи ђака ОШ ”Дринка Павловић” из Београда, која се налази у близини Скупштине Србије, у Косовској улици, стигло је обавештење од директорке да ће настава у тој школи у поподневној смени данас бити организована онлајн. Разлог су, како се наводи, нереди од синоћ. ”Због синоћних нереда и најављених протеста у поподневним часовима послали смо јутрос […]

Математика 5, V разред
3. новембар 2025.

Први писмени задатак из математике за 5. разред (ПРИМЕР теста)

У наставку се налази пример првог писменог задатка из математике за пети разред.

Вести
3. новембар 2025.

Станковић: ”Биће покушаја репризе блокада, велики број наставника хоће да ради без обзира на то ко је на власти”

Министар просвете Дејан Вук Станковић рекао је данас да се процена штете блокада факултета у Србији, током протекле године, не може изразити у економским категоријама, већ да је она „дубља“, јер је нарушено поверење у високошколске институције, преноси Бета. Он наглашава да то поверење мора постепено да се врати, а да је за то потребно […]

Образовање
2. новембар 2025.

Млад човек мора знати не само да мисли, већ и како да мисли – ови бесплатни ТЕСТОВИ интелигенције су изванредна когнитивна вежба

Свет у коме живимо никада није нудио више информација — и никада није мање подстицао на размишљање. Млад човек данас има приступ готово свему: чињеницама, вестима, анализама, подацима, туђим мишљењима, али све ређе развија способност да у том мноштву уочи везу, смисао и узрок. Уместо размишљања — долази до „гутања“ садржаја. Уместо разумевања — до […]