Дигитални свет, 24. час: Примерене реакције у случају нежељене дигиталне комуникације

Резултат теста

1. Како можемо смањити могућност нежељене дигиталне комуникације?

2. Ако добијемо нежељан садржај у коме има насиља или је увредљив, да ли треба одговарати на њега?

3. Уколико непозната особа предлаже упознавање или састанак, како треба реаговати?

4. Уколико нас нека особа уплаши или почне претити или уцењује, да ли треба одмах затражити помоћ?

5. Уколико из било ког разлога не желиш или не смеш рећи некоме из твоје породице шта ти се дешава, коме се можеш такође обратити?




6. Ако се деси да имаш неки проблем на интернету, увек треба да се обратиш:

7. Која врста комуникације је приказана на слици?

8. Означи поруку које је написана по правилима интернет бонтона.

9. Коме се треба обратити у случају нежељене комуникације?

10. Како можемо да заштитимо свој дигитални уређај од неовлашћених корисника?




11. Прилико писања порука треба писати искључиво великим словима.

12. На интернету можемо да комуницирамо са свима.

13. Не треба делити своје личне податке са другима.

14. На интернету можемо да пишемо све што пожелимо.

ШТА ЖЕЛИШ ДА УРАДИШ?

ВИДИ РЕЗУЛТАТЕ
ПОШАЉИ РЕЗУЛТАТЕ